Olen koko ikäni ollut kiinnostunut intiaaneista ja heidän kulttuuristaan, ajatuksistaan ja tavoista suhtautua ympäröivään maailmaan, ihmisiin, luontoon ja eläimiin...

maanantai, 31. heinäkuu 2006
Olen koko ikäni ollut kiinnostunut intiaaneista ja heidän kulttuuristaan, ajatuksistaan ja tavoista suhtautua ympäröivään maailmaan, ihmisiin, luontoon ja eläimiin...

Blogissani kerron mitminulle kuuluu ja elmilleni, mitolen nnyt tai kokenut. Kirjoitan semmoisista asioista mittulee mieleen ja jos olen nnyt jossain jotain mukavaa, ik, hment tai semmoista mikpist vihaksi. Paljon pohdiskelua eltsekminua kiinnostavista asioista.
Kommentit