11 asiaa jotka koirasi haluaa sanoa sinulle.

1.Elän vain noin 15 vuotta. Jokainen ero sinusta on minulle surullinen.

2.Anna minulle aikaa ymmärtää mitä sinä vaadit minulta.

3.Anna minun luottaa sinuun, olet minulle koko elämäni.

4.Älä ole minulle kauan vihainen, äläkä sulje minua rangaistukseksi sisälle.

5.Sinulla on työsi, harrastuksesi ja ystäväsi, minulla on vain sinut.

6.Juttele minulle. Vaikka en itse sanoja ymmärräkkään, olen iloinen kuullessani äänesi.

7.Muista etten voi milloinkaan unohtaa millainen sinä minua kohtaan olet.

8.Ennen kuin lyöt minua, muista että voisin upottaa hampaani käteesi, mutta minä en käytä väkivaltaa sinuun.

9. Kun hermostut minuun siksi että sinulla on muuta tekemistä, ajattele sitä että saatan olla sairas tai olen lojunut liian kauvan auringossa

10. Pidä minusta huolta kun tulen vanhaksi. Muista että sinäkin tulet joskus vanhaksi.

11.Ole kanssani kun minulla on vaikeaa. Kaikki on helpompaa kun saan huomiosi.Rakastan sinua